Reklamace
Jak postupovat při reklamaci?
1. Napište nám e-mail na bambino@bambino.cz
2. Uveďte prosím co nejpodrobnější důvod reklamace a přiložte fotku(y) reklamované závady.
3. Co nejrychleji vás budeme kontaktovat ohledně způsobu řešení.
- Pokud jsme vám omylem zaslali nesprávné zboží, domluvíme se s vámi na termínu jeho vyzvednutí a pošleme k vám kurýra.
- V případě drobné, lehce opravitelné závady můžeme poslat náhradní díl(y) poštou přímo k vám.
- V případě nutnosti servisu nám prosím reklamované zboží pošlete na tuto adresu:
Bambino
Areál Vabu
Šumperská 438
Rapotín, 788 13
U uznané reklamace vám vrátíme náklady na poštovné, uschovejte si proto podací lístek.
4. Reklamaci co nejrychleji posoudíme a vyřídíme.
5. Pokud je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží nebo vrátíme peníze.
Další informace najdete v obchodních podmínkách. V případě žádosti o odstoupení od kupní smlouvy najdete vzorovový formulář zde.