Reklamace

 

Jak postupovat při reklamaci?


1. Napište nám e-mail na bambino@bambino.cz

2. Uveďte prosím co nejpodrobnější důvod reklamace a přiložte fotku(y) reklamované závady.

3. Co nejrychleji vás budeme kontaktovat ohledně způsobu řešení.

  • Pokud jsme vám omylem zaslali nesprávné zboží, domluvíme se s vámi na termínu jeho vyzvednutí a pošleme k vám kurýra.

  • V případě drobné, lehce opravitelné závady můžeme poslat náhradní díl(y) poštou přímo k vám.

  • V případě nutnosti servisu nám prosím reklamované zboží pošlete na tuto adresu:

    Bambino
    Areál Vabu
    Šumperská 438
    Rapotín, 788 13


    U uznané reklamace vám vrátíme náklady na poštovné, uschovejte si proto podací lístek.

4. Reklamaci co nejrychleji posoudíme a vyřídíme.

5. Pokud je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží nebo vrátíme peníze.

 

Další informace najdete v obchodních podmínkách. V případě žádosti o odstoupení od kupní smlouvy najdete vzorovový formulář zde.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení