Reklamace

 

Jak postupovat při reklamaci?


1. Napište nám e-mail na bambino@bambino.cz

2. Uveďte prosím co nejpodrobnější důvod reklamace a přiložte fotku(y) reklamované závady.

3. Co nejrychleji vás budeme kontaktovat ohledně způsobu řešení.

  • Pokud jsme vám omylem zaslali nesprávné zboží, domluvíme se s vámi na termínu jeho vyzvednutí a pošleme k vám kurýra.

  • V případě drobné, lehce opravitelné závady můžeme poslat náhradní díl(y) poštou přímo k vám.

  • V případě nutnosti servisu nám prosím reklamované zboží pošlete na tuto adresu:

    Bambino
    Příčná 29
    Šumperk, 787 01


    U uznané reklamace vám vrátíme náklady na poštovné, uschovejte si proto podací lístek.

4. Reklamaci co nejrychleji posoudíme a vyřídíme.

5. Pokud je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží nebo vrátíme peníze.

 

Další informace najdete v obchodních podmínkách. V případě žádosti o odstoupení od kupní smlouvy najdete vzorovový formulář zde.